Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky zveřejněné na této stránce (dále jen VOP) platí pro nakupování prostřednictvím e-shopu umístěného na adrese www.cmmb.cz/obchod a jsou součástí uzavřené kupní smlouvy.
Provozovatelem internetového obchodu Vojtěch Masnica, místem podnikání Večerní 297/6, 147 00 Praha 4, IČ: 04840950, č.ú.: 1378216043/3030 (Air Bank).
VOP blíže upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi obchodem CMMB.cz (dále též „Prodávající“) a jeho obchodními partnery (dále jen „Kupující“).

Kupující má k těmto VOP přístup a má tudíž možnost se s nimi před uskutečněním objednávky seznámit. Potvrzením a odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a že s nimi souhlasí.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

II. Sortiment

Veškeré zboží nabízené prodávajícím je označeno názvem. Dále prodávající uvádí u každého zboží s ohledem na jeho druh zejména jeho rozměry, materiál, charakteristiku, cenu (včetně DPH) za kus a fotografické vyobrazení. Fotografie zboží jsou pouze ilustrační, ve skutečnosti se mohou na zboží vyskytovat drobné odchylky.
Zboží nabízené prodávajícím je možné zakoupit pouze do vyprodání skladových zásob, pokud není uvedeno jinak. Uskuteční-li kupující objednávku na zboží dlouhodobě nedostupné, bude o této skutečnosti prodávajícím telefonicky či písemně informován.
Nabídka zboží zveřejněná na serveru a jeho cena včetně případné slevy je platná ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen a slev.

III. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy

Nákup sortimentu nabízeného prodávajícím realizuje kupující prostřednictvím elektronické objednávky, kterou kupující vyplní (uvede jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mailovou adresu) a zašle elektronicky prodávajícímu. Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy, jejímž předmětem je zboží uvedené v objednávce. Pro účely kupní smlouvy je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné na serveru v době odeslání objednávky kupujícím. Prodávající po doručení objednávky zašle kupujícímu elektronickou odpověď, v níž potvrdí doručení objednávky. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti.
Prodávající si vyhrazuje právo zpětně nechat potvrdit objednávku kupujícím a vyžadovat platbu předem. V případě odmítnutí ze strany kupujícího je tato objednávka považována za neplatnou.
Prodávající je po uzavření kupní smlouvy povinen obstarat a odevzdat kupujícímu objednané zboží v přiměřené lhůtě vycházející z uvedeného skladového stavu zboží.
Kupující je oprávněn objednávku stornovat, a to elektronickou poštou nejpozději do 4 hodin od učinění objednávky. Prodávající je oprávněn objednávku zrušit, a to elektronickou poštou na adresu kupujícího uvedenou v objednávce v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává, dále v případě, že zboží je dlouhodobě nedostupné, v případě že cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena a nebo pokud zboží kvalitou neodpovídá běžnému standardu nebo požadavkům zákazníka. Účinným zrušením objednávky návrh na uzavření kupní smlouvy zaniká a účastníci jsou povinni vrátit si případně poskytnutá plnění.

Jednoduchý návod pro nákup naleznete na stránce Jak nakupovat.

IV. Cena a platební podmínky

Cena zboží je uvedena vždy u daného zboží. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH. Je-li u zboží případně na jiném místě serveru uvedena sleva, snižuje se cena o tuto poskytnutou slevu.
Kupní cenu hradí kupující při převzetí zboží, tj. dobírkou nebo bezhotovostně převodem na účet, pomocí QR platby nebo prostřednictvím platební brány PayPal.
Ke kupní ceně dále prodávající účtuje poplatek za přepravu (Česká pošta) nebo manipulační poplatek za osobní vyzvednutí.

Jednoduchý návod pro nákup naleznete na stránce Jak nakupovat.

V. Dodávka zboží

Prodávající zasílá zboží kupujícímu prostřednictvím České pošty, s.p. nebo prostřednictvím jiného dopravce, není-li dohodnuto jinak.
Prodávající předá zboží, které má na skladě, k přepravě nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení objednávky. Nemá-li prodávající zboží na skladě, předá zboží k přepravě dle dispozic uvedených u daného zboží. Prodávající průběžně informuje kupujícího telefonicky nebo elektronickou poštou, že zboží předal k přepravě a kdy lze doručení zásilky předpokládat.
Kupující je povinen objednané zboží řádně převzít, pokud tak neučiní, prodávající má v takovém případě právo na náhradu nákladů, které mu v této souvislosti vznikly (balné, poštovné, přepravné, atd.) v prokázané výši a kupující je povinen je zaplatit prodávajícímu.
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. V případě poškození je kupující povinen zkontrolovat stav zboží v zásilce a o případném poškození zboží během přepravy je povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce. V případě, že poškození zjistí kupující až po otevření zásilky, opět je nutné do dvou pracovních dnů kontaktovat přepravce a sepsat reklamační protokol. Kupující je povinen o poškození zboží způsobené při jeho přepravě neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zboží, informovat prodávajícího. Kupující je povinen informovat prodávajícího o poškození zboží způsobené při jeho přepravě i v případě, že zboží z tohoto důvodu od přepravce nepřevezme. V případě, že kupující nesepíše reklamační protokol s dopravcem, nemůže prodávající brát na poškození zřetel.
Vlastnické právo ke zboží, jakož i nebezpečí škody na zboží, přechází na kupujícího převzetím zboží.
Prodávající dodává kupujícímu spolu se zbožím fakturu, dodací list, případně záruční list a přílohy připojené ke zboží výrobcem. Kupující je povinen dodané zboží, připojenou fakturu a dodací list po jejich převzetí prohlédnout a případné vady a neshody se skutečným stavem zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do dvou pracovních dnů, písemně oznámit prodávajícímu. To platí především na případy, kdy dodané zboží nesouhlasí s obsahem dodacího listu nebo dodací list není správně vyplněn. V oznámení je kupující povinen podle svých možností specifikovat zjištěné vady.
V případě rozdělení objednávky v řádné dodací době na více částí, se platí přepravní náklady za každou část jako kdyby se jednalo o samostatnou objednávku.
Jakékoliv změny v již vyfakturované a připravené objednávce pro osobní odběr na výdejních místech v Praze a Plzni je kupující povinen hlásit předem emailem nebo telefonicky.

VI. Odstoupení od smlouvy dle ust. § 53 odst. 7 občanského zákoníku

Od kupní smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku je kupující oprávněn do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce. Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo kupujícího odstoupit bez uvedení důvodů od kupní smlouvy. Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, porušil-li originální obal na zboží (CD, Flash disk). V případě objednání digitálního obsahu Kupující souhlasí s tím, že po obdržení digitálního obsahu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
Kupující je povinen písemné oznámení o odstoupení od kupní smlouvy zaslat na adresu sídla prodávajícího. V oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo objednávky a specifikovat zboží jeho názvem a počtem objednaných kusů. Dále je kupující v případě odstoupení od kupní smlouvy povinen vrátit prodávajícímu převzaté zboží, a to obyčejným balíkem. Prodávající doporučuje kupujícímu zásilku pojistit. Kupující je povinen vrátit převzaté zboží nepoškozené, v původním obalu, bez známek běžného užívání a s doklady, které převzal spolu se zbožím (faktura, atd.), jinak odpovídá za škodu způsobenou prodávajícímu porušením této své povinnosti. Zaslání zboží zpět na dobírku není možné. Všechny takové zásilky jsou odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
Odstoupil-li kupující platně od smlouvy, je prodávající povinen vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží sníženou o skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu vráceného zboží v zákonné 14-ti denní lhůtě příkazem k úhradě na účet kupujícího.
Pokud došlo k zániku kupní smlouvy z důvodu zrušení objednávky kupujícím nebo odmítnutím zboží ze strany kupujícího a kupující zaplatil zboží předem, je prodávající povinen do 14 pracovních dnů od zániku kupní smlouvy vrátit kupujícímu zaplacenou cenu zboží na účet kupujícího.

VII. Záruka

Prodávající odpovídá za vady zboží, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. Je-li zboží prodáváno za sníženou cenu, záruka se nevztahuje na vady, pro které byla cena zboží snížena. Je-li cena snížena z důvodu určité vady zboží, je prodávající povinen kupujícího o této skutečnosti informovat. V ostatních případech platí, že snížení ceny neznamená, že zboží je vadné.
Záruční doba na zboží činí 24 měsíců, nestanoví-li prodávající delší záruční dobu. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Běh záruční doby se staví po dobu opravy reklamovaného zboží. Dochází-li k výměně zboží, záruční doba se nestaví, od dodání nového zboží však běží nová záruční doba.
Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým či neobvyklým užíváním či neodborným zacházením za podmínek, které jsou v rozporu s pokyny výrobce či prodávajícího.
V případě, že se na zboží v záruční době objeví vada, která je odstranitelná, má kupující právo, aby byla ze strany prodávajícího bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to neúměrné povaze vady, může kupující požadovat výměnu zboží. Není-li uvedený postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. V případě, že se na zboží v záruční době objeví vada, která je neodstranitelná a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit.

VIII. Shoda zboží s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, především, že je bez vad. Zboží je ve shodě s kupní smlouvou, jestliže má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti u takového druhu zboží obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je dodáno v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití zboží uvádí nebo pro který se obvykle používá.
Má-li zboží při převzetí kupujícím vady spočívající v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na bezplatné uvedení zboží do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě. V takovém případě má kupující dle svého požadavku právo na výměnu nebo opravu zboží, a není-li výměna či oprava zboží možná má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ihned nebo během 14-ti dnů ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak.

IX. Reklamace vad zboží

Práva z odpovědnosti za vady (viz záruka a shoda s kupní smlouvou) se uplatňují u prodávajícího, a to písemně zasláním na adresu prodávajícího, nejpozději posledním dnem lhůty stanovené pro její uplatnění. Nejpozději poslední den lhůty musí být reklamace prodávajícímu prokazatelně doručena.
Závadu je nutno oznámit co nejdříve po jejím zjištění telefonicky nebo emailem: info@cimbalovamuzikamb.cz
Kupující je povinen spolu s reklamací vad zboží zaslat prodávajícímu doklad o zakoupení zboží u prodávajícího a dále reklamované zboží (obyčejným balíkem) za účelem posouzení reklamované vady zboží. Reklamované zboží musí být kompletní, včetně souvisejících dokladů. Kupující je povinen v reklamaci uvést údaje z dokladu o nabytí zboží, název zboží, specifikovat vady, které reklamuje a je-li oprávněn s ohledem na reklamovanou vadu, rovněž požadavek na způsob vyřízení reklamace. Pro vyřízení reklamace formou vrácení kupní ceny, je kupující povinen udat číslo svého bankovního spojení. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží.
Adresa pro příjem zaslaných reklamací: Studio Jandova, Jandova 4, Praha, 190 00.

X. Ochrana osobních údajů

Veškeré údaje ohledně zpracování a ochraně osobních údajů naleznete v samostatném dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

XI. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs

XII. Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí těmito obchodními podmínkami platnými v době odeslání objednávky kupujícím. Na ostatní práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy, která nejsou těmito obchodními podmínkami, se vztahují ustanovení obecně závazných právních předpisů.

V Praze dne 1.12.2018

Top